Cenové programy

Připravili jsme pro Vás cenové programy našeho ekonomického a organizačního systému myAgenda, ze kterých si můžete vybrat model, který sedí na míru přímo vám a vašemu podnikání. Model Základ obsahuje moduly Finance, Uložiště a Dokumenty. Model Ideal je navíc doplněn o moduly Zaměstnanci a Docházka pro 2 zaměstnance zdarma a šablonami smluv a formulářů. Model Komplet rozšiřuje Ideal o API propojení s pokladnou, jednoho zaměstnance navíc a o moduly Statistiky, Inventura a Kalendář. Model Premium nabízí celou řadu našich produktů doplněnou o nadstandardní servis a diskový prostor. V rámci Modelu Trial pak můžete plnou verzi programu vyzkoušet na 60 dní zcela zdarma.

Model

TRIAL

Plná verze programu na  60 dní zcela ZDARMA!

0 Kč

Model

ZÁKLAD

  • Modul Dokumenty
  • Modul Finance
  • Modul Uložiště
  • 1GB prostor v ceně
  • EET
  • Vkládání podpisu přes podpisový tablet

390 Kč

měsíčně

Model

IDEAL

  • ZÁKLAD +
  • Modul Zaměstnanci
  • Modul Docházka
  • 2 zaměstnanci zdarma
  • Šablony smluv a formulářů

690 Kč

měsíčně

Model

KOMPLET

  • IDEAL +
  • Modul Finance včetně API propojení s pokladnou
  • 3 zaměstnanci zdarma
  • Modul Statistiky
  • Modul Inventury
  • Modul Kalendář

990 Kč

měsíčně

Model

PREMIUM

  • KOMPLET +
  • Neomezený objem dat
  • Osobní zaškolení
  • 1 x ročně osobní konzultace a školení u zákazníka
  • Osobní poradce
  • VIP podpora
  • 30 zaměstnanců v ceně

3490 Kč

měsíčně

Porovnání jednotlivých cenových programů

MODEL trial základ ideal komplet premium
Cena při měsíčním předplatném

ZDARMA
na 60 dní

468 Kč / měsíc

828 Kč / měsíc

1188 Kč / měsíc

4 188 Kč / měsíc

Cena při ročním předplatném

ZDARMA
na 60 dní

390 Kč / měsíc

690 Kč / měsíc

990 Kč / měsíc

3490Kč / měsíc

Správa dodavatelů a odběratelů
OK
OK
OK
OK
OK
Modul Dokumenty
(Document Management)
OK
OK
OK
OK
OK
Modul Finance
(Doklady přijaté i vydané, tok hotovosti, pokladna, EET)
OK
OK
OK
OK
OK
Modul Uložiště
(Dokumenty, korespondence)

OK 1GB uložiště

OK 1GB uložiště

OK 1GB uložiště

OK 1GB uložiště

OK neomezené uložiště

Modul Zaměstnanci
(Výkazy zaměstnanců, Personalistika, Šablony smluv a formulářů)
OK
OK
OK
OK
Modul Docházka*
OK

OK 2 zaměstnanci ZDARMA

OK 3 zaměstnanci ZDARMA

OK 30 zaměstnanců ZDARMA

Modul Statistiky
OK
OK
OK
Modul Inventury
OK
OK
OK
Modul Kalendář
OK
OK
OK
Propojení s pokladním systémem**
OK
OK
Více provozoven***
OK
OK
Osobní zaškolení, osobní poradce a VIP podpora
OK

Uvedené ceny jsou při ročním předplatném a jsou bez DPH.

* Cena za každého zaměstnance, který se přihlásil do Docházky v daném měsíci, nad rámec zaměstnanců zdarma je 30 Kč/zaměstnance /měsíc.

** myAgendu je možné propojit online s vaším pokladním systémem přes API rozhraní. V tuto chvíli je funkční propojení s Dotykačkou, další pokladní systémy je možné propojit na vyžádání (musí mít možnost stahování dat přes API).

*** Za každou provozovnu navíc je cena 50% z běžné ceny (nevztahuje se na cenu za docházku zaměstnance). Pokud potřebujete docházku pro každou provozovnu, je nutné je vybavit docházkovým tabletem.

Zeptejte se nás!

Napište nám a my se vám ozveme.